محل تبلیغات شما

 

چرا تبلیغات ؟! نوآوری و خلاقیت ها در تبلیغات

     در دنیای امروز که تبلیغات به بزرگترین رکن فروش و بازاریابی محصولات و خدمات تبدیل شده است، همواره اصحاب رسانه و مجریان امور تبلیغاتی درصدد پیدا کردن روش های نوین برای تبلیغات هستند و دست به نوآوری و خلاقیت های بعضا قابل توجهی هم می زنند. از این نوآوری و خلاقیت ها می توان به :

  • شیوه ها و متدهای طراحی گرافیکی
  •  نوع چاپ اوراق تبلیغاتی
  •  به کار گیری مهندسی های جدید در ساخت سازه های نمایشگاهی و . اشاره کرد.

چرا چاپ مستقیم و چرا فلت بد ؟!

     از ابتدایی ترین روز های ورود صنعت چاپ در عرصه تبلیغات همیشه کار بر این منوال پیش رفته بود که اوراق تبلیغاتی روی یک سری متریال های خاص ( مانند : تراکت ، پوستر ، بروشور ، بنر ، وینیل و . ) چاپ شده و در محل های مناسب نصب و چسبانده و یا در سطح شهر پخش می شدند ؛ این چسباندن و یا پخش کردن اوراق تبلیغاتی مزیت ها و معایبی داشتند که مجریان تبلیغاتی به اجبار و در فشار شرایط موجود یکی از این دو روش را انتخاب می کردند .

چاپ مستقیم یووی ( فلت بد ) روی چه اجسامی ؟

     شاید در ابتدا باور این موضوع برای مردم و حتی مجریان تبلیغاتی سخت بود که تکنولوژی چاپ مستقیم این امکان را فراهم کرده باشد تا تقریبا روی تمام اجسام سخت نظیر شیشه ، سنگ ، کاشی ، چوب ، سرامیک ، گالوانیزه ، استیل ، MDF ، پلی کربنات ، پلاستیک ، فوم ، تخته ، پلکسی گلاس ، طلق و . بتوان چاپ انجام داد ولی به مرور  دستگاه های فلت بد خود را به اثبات رساندند و توانستند جایگاه محکمی برای خود پیدا کنند .

 

مردان خوشتیپ برای ست کردن لباس از چه روش هایی استفاده میکنند؟

تازه‌های نشر-سری شانزدهم

خدمت تعمیر پکیج، در شهرهای متفاوتی

، ,های ,چاپ ,تبلیغاتی ,تبلیغات ,فلت ,چاپ مستقیم ,فلت بد ,و خلاقیت ,نوآوری و ,اوراق تبلیغاتی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بقعه آقا سید علی كیا در شلمان در آتش سوخت + تصاویر suventachums Nowhere Land یاد، داشت فروشگاه کیف های سنتی جاجیمی آفتاب نت nikpendar viodedhomo longpuhotrie Juan's blog